Alla inlägg under mars 2012

Av veronica törnqvist - 17 mars 2012 13:08

Idag fyller Digger 4  år

och vill säga

GRATTIS PÅ 4  ÅRS DAGEN

Av veronica törnqvist - 10 mars 2012 09:34

Nu är det planerad parning mellan

Heart of darkness High speed ( Digger ) och Caratiras Bess

Jag är otroligt glad att Digger ska få lämna  efter sig valpar och det ska bli kul att följa  dem i framtiden


Sen  har jag naturligtvis pratat med min uppfödare och hon tycker att det låter bra ,osv

och hon är duktig och kan sånt här och har erfarenhet

Jag har ju ingen erfarenhet av parningar och allt vad det innebär



lite fakta om tiken:

Caratiras Bess ( Bess) 

 reg.nr S64785/2009

född 2009-10-18

pappa :     Dogs of dark Marlboro man ( Grim )

mamma :  Bordeaux superieurs Babzan ( Indira )

HD D   ,ED  UA

länk till Caratiras finns under länkar


så bilder på Bess naturligtvis

        

och Digger

 

 

ja han ser laddad ut   



Av veronica törnqvist - 7 mars 2012 15:16

Jag vill tillägna den här tanken åt Diggers syster som somnade in i natt

och hennes ägare

     R.I.P Holly

   

Ovido - Quiz & Flashcards