Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Röngen resultatet

Av veronica törnqvist - 22 oktober 2009 13:43

Ja då är det slut på väntan, när vi hämtade posten idag

Låg äntligen ( en hel vecka ) resultatet i brevlådan.

Höfternas resultat blev  ( HD )         C

Armbågarna                   ( ED )       UA 0

Så jag är nöjd, det är klart man alltid vill ha det bästa,

men det har jag ju redan = Digger  , vad mer kan man begära.

och sen vill jag säga än en gång

- tack Anneli för att du ställer upp du ska veta att det betyder mycket.

 





 
 
Ingen bild

Margaretha

24 oktober 2009 09:18

Toppen ett resultat att vara nöjd med.
ha det
Margaretha o Oskar

 
Laila

Laila

24 oktober 2009 23:03

Grattis med hd/ad resultatet. :-))

http://www.masquemarron.com

 
Elisabeth

Elisabeth

26 oktober 2009 09:51

Grattis till HD/AD resultatet det får man vara nöjd med, och som du skriver så har du ju redan det bästa ;)

Ha det gott i höstrusket !

Kram Elisabeth

http://www.bordeauxdogue.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Vov

Av veronica törnqvist - 20 september 2023 13:28

Man måste ju hålla i medan man är igång Alltså på riktigt  Vad är livet utan sina älskade hundar ? Hundarna betyder så mycket De finns alltid där. De dömer ingen Är man glad .ledsen Vad som så finns de alltid vid ens sida De är de bästa v...

Av veronica törnqvist - 19 september 2023 09:00

Ja Knasen är vår nye familjemedlem han är född 1 mars 2023 Och kommer ifrån uppfödaren jaskarin i Gnesa Han är en australisk terrier Och han älskar Marley över allt annat. Och är ett busfrö och hittar på saker man tyvärr inte ska göra alltid....

Av veronica törnqvist - 18 september 2023 10:54

nu har det ändrats lite vi har 2 familjemdlemmar det ska handla om marley en douge de bordeaux  och knasen en australisk terrier       ...

Av veronica törnqvist - 18 september 2020 12:07


  de här blommorna fick jag när jag fyllde år de var ju fina tycker jag  ...

Av veronica törnqvist - 17 september 2020 10:54

    idag 1 september fyller Marley 2 år  han är så go våran lilla bebis  han fick gosaker i maten och bortskämd på sin dag      skrivet lite senare än 1 september  ...

Ovido - Quiz & Flashcards