Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

GRATTIS DIGGER SOM FYLLER 2 ÅR IDAG

Av veronica törnqvist - 17 mars 2010 08:53

   GRATTIS DIGGER PÅ 2 ÅRS DAGEN   


Idag 17 mars är det 2 år sen Digger och hans syskon föddes,

det är otroligt vad fort det går.

Men jag kommer allt ihåg dagarna innan han föddes , nästan som man skulle föda själv, så ivrig, och även nästa väntan innan de där veckorna hade gått..............8 veckor.Det var väldigt lång tid kändes det som.

Men den som väntar på något gott.........


Men nu är han 2 år och min goaste 2 åring är han.


Och jag riktar ett särskilt tack till Diggers uppfödare  och Diggers föräldrar Diaz och Jozz för hade det inte varit för deras skull så hade jag inte haft värrlden goaste Digger.   


Tänk att man kan vara så liten och söt.

  


men nu är han större och söt

  


men det kommer nog lite födelsedags bilder senare på födelsedagsvovven.

När han äter sin födelsedags pizza.


Och så sist men inte minst gratulerar vi  även Diggers syskon

Morgan , Comet , Holly ,Simba  på 2 års dagen.  

 
 
Ingen bild

Anette och Morgan

17 mars 2010 17:57

Grattis till brorsan.

 
Ingen bild

Ewa ERIKSSON

26 mars 2010 09:46

Hej Veronica & Digger!

Roligt att få träffa er. Digger var jätte fin mycket sund och med fin rörelser fin han fick grattis till det. Hoppas att han får sitt CERT snart men det dröjer nog inte för han är så fin.
Många kramar Ewa & Balder

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Vov

Av veronica törnqvist - 20 september 2023 13:28

Man måste ju hålla i medan man är igång Alltså på riktigt  Vad är livet utan sina älskade hundar ? Hundarna betyder så mycket De finns alltid där. De dömer ingen Är man glad .ledsen Vad som så finns de alltid vid ens sida De är de bästa v...

Av veronica törnqvist - 19 september 2023 09:00

Ja Knasen är vår nye familjemedlem han är född 1 mars 2023 Och kommer ifrån uppfödaren jaskarin i Gnesa Han är en australisk terrier Och han älskar Marley över allt annat. Och är ett busfrö och hittar på saker man tyvärr inte ska göra alltid....

Av veronica törnqvist - 18 september 2023 10:54

nu har det ändrats lite vi har 2 familjemdlemmar det ska handla om marley en douge de bordeaux  och knasen en australisk terrier       ...

Av veronica törnqvist - 18 september 2020 12:07


  de här blommorna fick jag när jag fyllde år de var ju fina tycker jag  ...

Av veronica törnqvist - 17 september 2020 10:54

    idag 1 september fyller Marley 2 år  han är så go våran lilla bebis  han fick gosaker i maten och bortskämd på sin dag      skrivet lite senare än 1 september  ...

Ovido - Quiz & Flashcards