Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

busfröt Leafy

Av veronica törnqvist - 24 mars 2010 08:39

I morse så var det en liten gnällande kille nere i vardagsrummet.

Jag trodde att han var tvungen att gå ut, men så var inte fallet.

När jag kom ner så låg han vid soffans undersida och gnällde,och där sprang en liten chinchilla,

OBS hon får bara springa fritt i köket så hon tog sig lite friheter.

Digger gör ingenting men jag vill iallafall ha dem under uppsikt när de träffas.


Sen tittade jag och buren var stängd , så först begrep jag inte hur hon kommit ut , men det visade hon sen,

Hon kastar ut höet i buren och då blir det en glipa och där tar hon sig ut.

Är hon smart eller...........

Men nu blir det ett lock där.


När hon sprang sen gjorde hon en rivstart och Digger efter, sen tvärstannar hon och Digger oxå ,då tittar hon på honom och gör något på hans klo och drar järnet och han efter igen och stannar igen och gör lika dant igen, Men Digger gjorde ingenting.

Det såg så kul ut.

Man kunde tro att de lekte kull eller något men båda tycker att det är kul.

  

men det är kul att de kommer överens

 
 
Ingen bild

Laila

26 mars 2010 10:31

Hehehe herlighet så smart liten chinchilla-frøken. :-)))
Håper dere får en flott helg. Kos dere. Klem

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Vov

Av veronica törnqvist - 20 september 2023 13:28

Man måste ju hålla i medan man är igång Alltså på riktigt  Vad är livet utan sina älskade hundar ? Hundarna betyder så mycket De finns alltid där. De dömer ingen Är man glad .ledsen Vad som så finns de alltid vid ens sida De är de bästa v...

Av veronica törnqvist - 19 september 2023 09:00

Ja Knasen är vår nye familjemedlem han är född 1 mars 2023 Och kommer ifrån uppfödaren jaskarin i Gnesa Han är en australisk terrier Och han älskar Marley över allt annat. Och är ett busfrö och hittar på saker man tyvärr inte ska göra alltid....

Av veronica törnqvist - 18 september 2023 10:54

nu har det ändrats lite vi har 2 familjemdlemmar det ska handla om marley en douge de bordeaux  och knasen en australisk terrier       ...

Av veronica törnqvist - 18 september 2020 12:07


  de här blommorna fick jag när jag fyllde år de var ju fina tycker jag  ...

Av veronica törnqvist - 17 september 2020 10:54

    idag 1 september fyller Marley 2 år  han är så go våran lilla bebis  han fick gosaker i maten och bortskämd på sin dag      skrivet lite senare än 1 september  ...

Ovido - Quiz & Flashcards