Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Gladast i världen

Av veronica törnqvist - 15 augusti 2010 21:56

Vi gick upp och laddade för den internationella utställningen i Askersund,

vi åkte iväg till utställningen.

När vi kom fram visade vaccinationspappret och sen gick vi in på området,

jag var så laddad  och peppad upp över öronen ,men jag var så oerhört nervös.

Det var en ras innan sen var det dax för bordeauxerna   

Jag satt där  och var såååååååååå nervös

Sen var det dax, vi tog varvet och försökte få till det med alltihopa,

När jag stod där, var Digger så duktig och jag behövde inte göra så mycket,

eller jag kanske skulle ha gjort det men jag gjorde inte det.

Då stod jag bara och skakade,men så fick han ck och fick konkurera med 2 andra hanar och då var jag nog värre än ett asplöv .

Så nervös har jag inte varit förrut.

Sen säger domaren att vi har vunnit och jag liksom fattar det inte,men sen efter några sekunder.

DIGGER ÄR SVENSK CHAMPION   

så hans resultat blev 1 i kk och kv,ck , cert,CACIB och BIR



jag är så otroligt lycklig över min Digger så jag har varit på små rosa moln med ett leende på läpparna hela helgen.

Så har jag fått lite bilder på min lilla kantarell

  

  

    


 
 
Ingen bild

Anette och Morgan

16 augusti 2010 07:52

GRATTIS Brorsan!!

 
Elisabeth Allbrand

Elisabeth Allbrand

16 augusti 2010 09:58

GRATTIIIIS OCH SÅ HIMLA KUL ATT SE ER IGEN :)
Han är super din vackre Digger och han borde visas mer så ladda inför Norge i November och Danmark och varför inte häng på till LaFrance :)
PÖSS på er

http://www.bordeauxer.se

 
Ingen bild

Hanna

16 augusti 2010 10:51

Ett stort grattis ifrån oss:) Pappa Diaz är stolt!!
Kram Hanna

 
Laila

Laila

16 augusti 2010 17:00

Gratulerer igjen Veronica, det er en herlig følelse. :-))) Til helgen blir det første gang i Championklassen. :-D
Klem

http://www.masquemarron.com

 
Ingen bild

Per

16 augusti 2010 21:21

Super stort grattis! Comet svingar en "High Five" med tassen!

 
Theresé, Jonathan o Leia

Theresé, Jonathan o Leia

12 september 2010 18:45

Grattis! Vad roligt för er!
Lite synd att vi inte kan ses så ofta nuförtiden.
Men så är det om man vill ha jobb idag, man måste flytta. Hoppas ni mår fint!

http://cupcakeTee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Vov

Av veronica törnqvist - 20 september 2023 13:28

Man måste ju hålla i medan man är igång Alltså på riktigt  Vad är livet utan sina älskade hundar ? Hundarna betyder så mycket De finns alltid där. De dömer ingen Är man glad .ledsen Vad som så finns de alltid vid ens sida De är de bästa v...

Av veronica törnqvist - 19 september 2023 09:00

Ja Knasen är vår nye familjemedlem han är född 1 mars 2023 Och kommer ifrån uppfödaren jaskarin i Gnesa Han är en australisk terrier Och han älskar Marley över allt annat. Och är ett busfrö och hittar på saker man tyvärr inte ska göra alltid....

Av veronica törnqvist - 18 september 2023 10:54

nu har det ändrats lite vi har 2 familjemdlemmar det ska handla om marley en douge de bordeaux  och knasen en australisk terrier       ...

Av veronica törnqvist - 18 september 2020 12:07


  de här blommorna fick jag när jag fyllde år de var ju fina tycker jag  ...

Av veronica törnqvist - 17 september 2020 10:54

    idag 1 september fyller Marley 2 år  han är så go våran lilla bebis  han fick gosaker i maten och bortskämd på sin dag      skrivet lite senare än 1 september  ...

Ovido - Quiz & Flashcards