Direktlänk till inlägg 26 september 2010

lite av varje och bilder på Suddens föräldrar

Av veronica törnqvist - 26 september 2010 13:27

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen

HM dåligt ...... men nu har spöket återvänt och skriver ner lite igen.

Sudden har varit på en utställning till i Enköping  18 september med sin uppfödare

han blev 3:a med HP med bra kritik

vilket är super bra


I en vecka har jag haft min daghund Bernhard som är en engelsk springer spaniel

när hans matte och husse åkte iväg, så han har bott här i en vecka.

Han är en jättego hund och han sitter gärna i knä och gosar   Han tillhör min familj oxå , det är lite min hund.Men han har ju varit med här förut.

Han brukar inte sitta i soffan och inte ligga i sängen  hemma......

Så Om matte läser får hon hoppa över lite nu

För det har han gjort i en vecka hemma hos oss

  3 hundar i sängen och gosat , jag har inte frysit kan jag lova.Men det har varit såååååå mysigt.

  


Sudden har busat och busat med Bernhard och när inte han ville så busade han med Digger.

Men det är klart även en snart 6 månaders terrier kan bli trött

  

Digger blev lite grinig ett tag och ville leka med Sudden men då var han fullt upptagen med Bernhard men om man låter lite så visst kan Sudden hoppa på Digger oxå.

Men det har gått jättebra


Igår var Sudden och trimmade sin päls hos sin uppfödare och först var det inte så jättekul men vad gör den lilla tokstollen sen ?

Han somnar på trimbordet   när vi var klara.

Jag måste verkligen säga han har peronlighet den lilla busen ,men han är en riktig rolig liten krabat.

  

Sen har jag glädjen att visa Suddens föräldrar

Vill någon se mera så gå in på Kennel Den Du hemsida finns länk från min blogg

Hans mamma Sallie (Ålhammarens Ruffa koppartroll )

  


Och hans pappa Elvis ( Acocation Rockabilly )

  

och en bild på Sudden såklart  ( den har varit inne förut )

  


Lite mera bilder kommer väl snart

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Vov

Av veronica törnqvist - 20 september 2023 13:28

Man måste ju hålla i medan man är igång Alltså på riktigt  Vad är livet utan sina älskade hundar ? Hundarna betyder så mycket De finns alltid där. De dömer ingen Är man glad .ledsen Vad som så finns de alltid vid ens sida De är de bästa v...

Av veronica törnqvist - 19 september 2023 09:00

Ja Knasen är vår nye familjemedlem han är född 1 mars 2023 Och kommer ifrån uppfödaren jaskarin i Gnesa Han är en australisk terrier Och han älskar Marley över allt annat. Och är ett busfrö och hittar på saker man tyvärr inte ska göra alltid....

Av veronica törnqvist - 18 september 2023 10:54

nu har det ändrats lite vi har 2 familjemdlemmar det ska handla om marley en douge de bordeaux  och knasen en australisk terrier       ...

Av veronica törnqvist - 18 september 2020 12:07


  de här blommorna fick jag när jag fyllde år de var ju fina tycker jag  ...

Av veronica törnqvist - 17 september 2020 10:54

    idag 1 september fyller Marley 2 år  han är så go våran lilla bebis  han fick gosaker i maten och bortskämd på sin dag      skrivet lite senare än 1 september  ...

Ovido - Quiz & Flashcards