Alla inlägg den 31 maj 2010

Av veronica törnqvist - 31 maj 2010 10:49

Nu kan jag förstå det här med envis som en terrier , ettrig som en terrier.

Och alla de andra ordspråken.

Sudden är en envis liten krabat och vill gärna ha sin vilja igenom......på alla fronter. Tyvärr så får han inte det även om han är 8 veckor.

Det är ju så att han blir en stor kille en dag som alla andra hundar,

och jag tänker inte ta upp honom så fort han vill--- han har 4 ben att gå med.

Han får inte moppsa sig mot någon i familjen-------han blir fortfarande vuxen.


Det var när vi var ute jag hade med mig Digger och Sudden när Sudden skulle koppeltränas ( har ju alltid med Digger i stort sett )

så la sig Digger ner och sudden och han började busa, så kommer det en människa som inte förstod hur jag kunde ha den lilla hunden med den stora.

Han är ju FARLIG.

och gissa om Digger blev ännu farligare när han sa ifrån mot Sudden.

Han måste ju säga ifrån ,han biter ju inte .

Men jag förstår inte mig på vissa människor om man är stor är man farlig.

De kommer väldigt bra överens.

      

det är kul



Ovido - Quiz & Flashcards