Alla inlägg den 23 december 2009

Av veronica törnqvist - 23 december 2009 12:10

Ja , i morgon är det julafton .

Frågan är hur snälla vi  har varit ?  Om det kommer någon skäggig varelse hit eller inte.

Det är skönt att vi är färdiga med julklappar  och inköp av mat i allafall.

jag törs inte tänka på hur det är i affärerna idag, typ som alla andra år antar jag.

   folk är ju som galna så fort det är storhelger .

Det blir jul ändå.

  

Ja Digger tycker om granen iallafall  och han tar julen med ro

frågan är om han är lika lugn när vi börjar med skinkan sen ?

Det kan nog diskuteras  jag tror han kommer vara med i köket med en vädrande liten nos.När jag stod och rullade köttbullar typ i natt var Digger med och hoppades nog att jag skulle tappa något, osis blev inte många köttbullar där inte.  Som sagt i morgon är det julafton så då blir det massa god mat,

Vem vet i morgon blir det kanske en liten jultallrik till Digger

    

Ovido - Quiz & Flashcards