Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av veronica törnqvist - 15 augusti 2009 15:58

Ja idag var det utställning i Norrköping, där vi träffade både gamla och nya  bekanta ,det är alltid kul.

Vi åkte ganska tidigt i fall vi skulle åka fel  och när det gäller mig och Norrköping ....ja då kan det bli fel.

Men  otroligt nog åkte jag rätt på första försöket och det är inte illa.

Idag tycker jag det var extra kul ,för idag kom Diggers kullsyster Holly på utställningen .Det är alltid kul att få se kullsyskon.

Det gick riktigt bra för Digger ,han blev bästa hane, cert , cacib , BIM

BIR fick Nathasha

Tyvärr har jag inte så mycket bilder just nu men jag hoppas jag kan lägga ut lite bilder framåt.


När vi sedan var på väg hem så svängde vi förbi och hämtade hem  Diggers  halvsyster Leia, och än så länge är det bara bus, Digger är lite trött efter utställningen men Leia tycker det ska vara bus. 



Ovido - Quiz & Flashcards