Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av veronica törnqvist - 29 augusti 2009 17:07

Nu har jag inte varit inne och skrivit i bloggen på ett par dar,

Digger har inte varit helt i form på ett par dagar i Måndags började han må dåligt,

Det  har varit fontän-sprut där bak.

vi har använt det mesta för att få stopp på det. Dock inte kork.

Vi har gjort allt vi kan , vi har svältit ut honom och gett ris och fisk och canikur för att få hej på det , men icke........

Men igår kväll tog vi bilen och åkte till Strömsholm och tur var väl det

han var lite uttorkad och fick dropp,

Men hur kul var det att åka dit, vi skulle vara där innan 20.00 och det var vi .Vetrinären kom ca 23.30 , jag förstår att det är många dåliga djur ,

men nog kändes det lite bistert. Hon undersökte Digger och hon fick göra vad hon ville med honom.

Han är ju bara för snäll.........och det är ju bra

Sen stack en sköterska in kanylen till droppet och det var inga problem.

När han fick droppet så fick vi sitta och vänta ,jag satte mig på golvet bredvid Digger och till slut låg vi båda två på golvet,

Jag låg och höll om Digger och han snarkade en del.Jag slumrade säkert till lite också.

Till slut tog det slut på droppet och vi åkte hem

Men det var skönt att vi kom hem båda två.

GISSA om vi var trötta men vi var hemma 04.30 och då stupade vi i säng

Ovido - Quiz & Flashcards