Alla inlägg den 13 januari 2010

Av veronica törnqvist - 13 januari 2010 13:14

idag har vi inte mycket att klaga på , varken jag eller Digger.

Det är väl inte ofta det är så att man kan säga

JAG HAR INGENTING ATT KLAGA PÅ  IDAG,

det är bara så skönt.   

Det har varit skönt väder bara -7 grader  än så länge  iallafall ,och vi har tagit en långpromenad vilket var efterlängtat från oss båda

Digger har inte gillat när det var så jättekallt de små tassarna hade nog önskat sig fodrade skor så det har ju bara blivit små korta promenader,men man längtar efter den längre promenaden, men nu går det väl åt rätt håll iallafall med värmen hoppas jag.

Det finns faktiskt egentligen en sak jag kan klaga på   När vi var på våran långpromenad och man behöver ju inte ta en långpromenad det räcker med en liten tur oxå.

Så ligger det hundbajs lite här och där det gör mig lite   varför kan inte ALLA hundmänniskor ta upp efter sin hund istället för att låta  det ligga kvar  när man bor i ett bostadsområde, så andra nästan trampar i det. ja det är ju en fråga ???

Men för övrigt är det bra.



Ovido - Quiz & Flashcards