Alla inlägg den 28 januari 2010

Av veronica törnqvist - 28 januari 2010 11:39

Idag när jag hämtade posten låg det ett efterlängtat brev, mitt i en hög med annan post.   jag var lite ivrig att öppna posten idag,

till skillnad från när man får räkningar för då är jag inte lika ivrig.

Det stod att Digger hade tillräcklig mängd av antikroppar.

Så nu kan vi fixa pass och åka runt i världen   visst lät det väldigt possitivt ? och rätt överdrivit var det nog oxå , men någon resa blir det nog allt.

Men jag är glad att det gick igenom så man inte behövde vänta 120 dagar till.


Snart ska vi ta oss en liten promenix ute i snön och ännu mer snö kommer det ,så fram med skidorna om man hade haft några ,

 NEJ........ så det är bara ut och pölsa i snön.

Men Digger tycker det är kul att springa och hoppa i snön ,det är ju skönt att det inte är så kallt , för då hade han inte gillat det.


Ovido - Quiz & Flashcards