Alla inlägg den 6 mars 2011

Av veronica törnqvist - 6 mars 2011 10:26

i går Lördag 5 Mars så var Sudden och hans bror Milton på utställning i Sollentuna med sin uppfödare.

Jag lämnade över min lilla terrier kl 5.20 och så åkte de iväg,

jag kunde inte följa med för att jag skulle åka på årsmöte med örebro läns kennelklubb och  hämta en liten fin hederspresent från kennelklubben för att Digger blev svensk champion 2010.

  


Men under dagen så fick jag reda på att Sudden har skött sig bra och fick jättebra kritik, han har bra hårväxt fram men bak har han inte lika mycket ,men han är inte klar riktigt med pälsutväxten än,

men det kommer

varav hans bror har mera päls.

Sudden kom på 3.e plats men jag är nöjd så länge han sköter sig i ringen och fick  en bra kritik så kan vi inte göra så mycket mera.

Hans bror kom 1.a och BIR med cert och BIS 4 så honom gick det kanonbra för.

Ett jätte stort grattis till MILTON.   

Men det är så att Sudden är min vinnare iallafall 


på kvällen när han kom hem så hade Digger ochSudden pusskalas blandat med buskalas så de hade längtat ganska bra efter varandra.

De var riktigt söta mot varandra.

Ovido - Quiz & Flashcards