Alla inlägg den 30 mars 2011

Av veronica törnqvist - 30 mars 2011 10:00

Som alla vet har jag varit dagmatte åt en engelsk springer spaniel som heter 

Bernhard

men kärt barn har många namn Bernhard,Berra,Bengt

 

Jag vill hedra denna underbara hund som somnade in igår 

              R.I.P Bernhard

Han var som våran ,han ingick i våran familj och jag  kommer att sakna honom väldigt mycket.

Han har varit hos oss sedan Digger var 6 månader

så mina känslor för honom är väldigt starka som är väldigt förståligt.

ett stort tack till hans underbara ägare som har låtit mig ta hand om honom


lite bilder på Bernhard

Bernhard i sin egen fåtölj

 

       Bernhard låter Sudden ligga sova på hans tass  det här var ganska vanliga syner och att sitta i knä och mysa  och gosa.

 

Ovido - Quiz & Flashcards