Alla inlägg den 14 maj 2011

Av veronica törnqvist - 14 maj 2011 10:58

imorse när vi var på promenad så var det inte så där jätte hett och det är ju skönt för Digger han gillar det inte så mycket ,

lite svalare  gillar han mera

Digger blev helt förstenad på promenaden och jag var ju inte den snabbaste som fattade vad det var,

men han gjorde inget ryck eller någonting han bara stod där.

Så några meter bort stod det ett rådjur som bara stod och tittade på oss, i ca 3 minuter så länge har dem aldrig stått kvar på så nära avstånd, sen skuttade han iväg.

jag trodde aldrig den skulle hoppa iväg.

     Rådjur är bra fina.  


Sen kommer vi närmare hemåt och så går Sudden i det höga gräset och piper till,

strax efter så slingrar en äcklig liten varelse iväg,

de är inte lika söta tycker jag.  

men tack och lov verkar det inte som att han blivit biten iallafall jag trodde det med tanke på att han lät lite grann

men peppar ,peppar,

han har inte svullnat upp iallafall

men jag kontaktade vetrinären  så jag har fått råd.

Hoppas jag slipper åka dit med honom ,det verkar som jag slipper åka dit iallafall

Ovido - Quiz & Flashcards