Alla inlägg den 20 maj 2011

Av veronica törnqvist - 20 maj 2011 14:41

      viktig information      

jag tror inte att det kan bli för mycket  av den informationen,

varje år låter ju folk  sina hundar sitta kvar i bilen trots att det är jätte varmt ute.

Trots all information överallt.Jag personligen blir lite arg när hundägare ställer sin bil mitt i solen och hunden är kvar i bilen.

det är klart det blir varmt.

Den informationen sitter även här:


TID       YTTERTEMP   SKUGGA/SOL     TEMP I BIL

-------------------------------------------------------------------

8.30         14 grader     skugga              19 grader

9.30         18 grader     skugga              38 grader

10.30        20 grader     blandat             47 grader

11.15        20 grader     sol                    58 grader

12.00        23 grader     sol                    62 grader

13.30        22 grader     sol                    85 grader  


informationen sitter på ett antal sidor på nätet.

jag skulle inte låta mina hundar sitta i en varm bil , jag skulle ju inte vilja sitta där själv och storkna och det vill inte mina hundar heller

sunt förnuft

Det finns ju air condion och sånt det är ju bra, och vissa har ju sånt med.

Men när man ser hundarna flämtar febrilt i en bil då blir jag illa berörd.

Av veronica törnqvist - 20 maj 2011 14:21

  lille plutt Digger

   

En bild där jag var riktigt rörd och lycklig över min älskade Digger

när Digger blev svensk champion i Askersund 2010

Ovido - Quiz & Flashcards