Direktlänk till inlägg 1 augusti 2009

Agility

Av veronica törnqvist - 1 augusti 2009 20:47

Ja idag har Digger hållit på med Agility.Han tyckte att vissa hinder var väldigt onödiga, så istället för att trötta ut sig på dem så kan man gå runt  i stället, Hindren var flexibla över eller runt spelar ingen roll.

Men vi hade väldigt roligt.

gungbräda - nej ,

trappa upp - nej

hoppa över hinder -nej bara de man kan lunka över gående

tunnel- JA

slalom - ja om jag verkligen vill ha godiset, okey då

Så det blir inga världsrekord i agility direkt , men som sagt vi hade väldigt kul

 
 
Ingen bild

Theresé

1 augusti 2009 21:23

hahah, var gjorde ni detta? Såg kul ut :)

 
Anne o Malte

Anne o Malte

2 augusti 2009 13:23

Hejsan, hittade hit via Hjärtekulla, skulle vara roligt med lite info om Digger, var han kommer ifrån, föräldrar mm. Tror inte Ddbx är skapade för agility, hihi, lite i klumpigaste laget kanske, min är iaf. Ha det bra

http://www.bordeauxmalte.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

3 augusti 2009 11:56

Agillity.... ??? ha ha ha...
Här får du Indis resultat från första gången..
Tunnel, NEJ.. vi kröp in och försökte locka henne, men NEJ
Hopp: Nja.. efter en hel leverkorv så togs det sats och hoppades. Slalom.. det var jag som gick slalom. Indi gick jämte. Gungbrädan. Nej.
Balansgång Nej.
Ett halvår senare, så tog min dotter henne till en annan bana.
Hopp. Ja
Balansgång. Ja
Vippbrädan Ja
Höjden. Ja
Tunnel: Nej
Så där fick jag... ha ha ha..

Har du testat att spåra?
Där är Indi duktig.

Hoppas du har haft en trevlig helg
Kram
Mia, Indi och Clinton

http://www.doguedebordeaux.se

 
cici & penny

cici & penny

3 augusti 2009 19:15

ha ha med kite träning så går det nog lite fortare med agilityn ,,,tror vi ddb ägare ..jag har med provat med penny hon tittar på mig som om jag kom från mars eller så säger hon gör det själv hihihihhii
många goa kramar cici och penny

http://www.myincrediblebordeaux.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Vov

Av veronica törnqvist - 20 september 2023 13:28

Man måste ju hålla i medan man är igång Alltså på riktigt  Vad är livet utan sina älskade hundar ? Hundarna betyder så mycket De finns alltid där. De dömer ingen Är man glad .ledsen Vad som så finns de alltid vid ens sida De är de bästa v...

Av veronica törnqvist - 19 september 2023 09:00

Ja Knasen är vår nye familjemedlem han är född 1 mars 2023 Och kommer ifrån uppfödaren jaskarin i Gnesa Han är en australisk terrier Och han älskar Marley över allt annat. Och är ett busfrö och hittar på saker man tyvärr inte ska göra alltid....

Av veronica törnqvist - 18 september 2023 10:54

nu har det ändrats lite vi har 2 familjemdlemmar det ska handla om marley en douge de bordeaux  och knasen en australisk terrier       ...

Av veronica törnqvist - 18 september 2020 12:07


  de här blommorna fick jag när jag fyllde år de var ju fina tycker jag  ...

Av veronica törnqvist - 17 september 2020 10:54

    idag 1 september fyller Marley 2 år  han är så go våran lilla bebis  han fick gosaker i maten och bortskämd på sin dag      skrivet lite senare än 1 september  ...

Ovido - Quiz & Flashcards