Direktlänk till inlägg 5 december 2009

äntligen hemma igen

Av veronica törnqvist - 5 december 2009 13:42

Ja , nu har jag inte varit inne och uppdaterat på ett tag IGEN.

   Jag har varit lite sjuk och det slutade med att jag har legat på sjukhuset och kom hem igår, det började med svininfluensa med  många knorrar  och trynen, skämt å sidor jag har mått allt utom bra och mår inte helt ok nu heller men det är skönt att vara hemma igen,Men det här unnar jag inte någon USCH

Gissa om Digger blev glad när jag äntligen kom hem   han viker inte från mammas sida idag inte.

Så det blir nya uppdateringar längre fram när jag mår lite bättre.

Så nu är det bevisat grisar kan få svininfluensa  ha ha.

   nej nu ska vi gå och vila lite igen

kramizar från oss sjuklingar.


 
 
Theresé, Jonathan o Leia

Theresé, Jonathan o Leia

5 december 2009 20:02

Åh vad jobbigt för dej med svinisen! Du får se till att krya på dej så vi kan ses snart. Vi har allt sett att Leia saknar er! :) Ha det bra så länge tills vi ses!
Kram från oss alla

http://theresesievanen.blogg.se

 
Ingen bild

Oskar

6 december 2009 08:24

Hej hallå!
Vilket elände hoppas du raskt piggar på dig, tomten kommer ju snart.
kram Margaretha o Oskar (snart 6 år)

 
Ingen bild

cici & penny

6 december 2009 10:34

Krya på dig ,, inget roligt med bacon sjukan det viltigaste är ju att du är på bättrings vägen vi höres många goa skåne kramar cici och penny och clinton

 
Anne o Malte

Anne o Malte

8 december 2009 17:33

Hej o tack för tassavtrycket, har varit dålig på att kika in hos dig på ett tag, men nu var det ju mycket o läsa, Grattis till Hd-resultatet, tråkigt att va sjuk, jag har oxå åkt på en ordentlig runda(igen), men det ska väl gå över så småningom.
Krya nu på dig o ha en skön advent mm
Kram Anne o Malte
Ps är det ok att jag länkar till din sida? du kan väl ge mig ett ok isåfall. Ds

http://www.bordeauxmalte.bloggagratis.se

 
Majsan

Majsan

9 december 2009 01:37

Hoppas du kryat på dig !
Har inte tagit sprutan, men känner jag kanske borde när jag läser om dig.
Kram Majsan

http://www.algojos.com

 
Anne o Malte

Anne o Malte

9 december 2009 11:26

Självklart får du det

http://www.bordeauxmalte.bloggagratis.se

 
Laila

Laila

11 december 2009 12:08

Takk for mailen. Ville bare innom og skrive en liten hilsen her også. Blitt julerødt og fint. :-) Glad du fikk komme hjem igjen! Hvil deg nå - så blir du pigg til jul.
Klem og god helg.

http://www.masquemarron.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Vov

Av veronica törnqvist - 20 september 2023 13:28

Man måste ju hålla i medan man är igång Alltså på riktigt  Vad är livet utan sina älskade hundar ? Hundarna betyder så mycket De finns alltid där. De dömer ingen Är man glad .ledsen Vad som så finns de alltid vid ens sida De är de bästa v...

Av veronica törnqvist - 19 september 2023 09:00

Ja Knasen är vår nye familjemedlem han är född 1 mars 2023 Och kommer ifrån uppfödaren jaskarin i Gnesa Han är en australisk terrier Och han älskar Marley över allt annat. Och är ett busfrö och hittar på saker man tyvärr inte ska göra alltid....

Av veronica törnqvist - 18 september 2023 10:54

nu har det ändrats lite vi har 2 familjemdlemmar det ska handla om marley en douge de bordeaux  och knasen en australisk terrier       ...

Av veronica törnqvist - 18 september 2020 12:07


  de här blommorna fick jag när jag fyllde år de var ju fina tycker jag  ...

Av veronica törnqvist - 17 september 2020 10:54

    idag 1 september fyller Marley 2 år  han är så go våran lilla bebis  han fick gosaker i maten och bortskämd på sin dag      skrivet lite senare än 1 september  ...

Ovido - Quiz & Flashcards