Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

en trött digger och 3 av syskonen

Av veronica törnqvist - 6 januari 2010 18:18

   Ja nu var stor helger och födelsedagskalas över , så nu är det vardag igen.

Det är ganska mysigt med jul men det ska stressas och det ska vara så mycket, med mat och julklappar osv.Men hur som helst blir det ju jul hur som helst.

men det är ju mycket hur man gör  det till också förståss. Men mysiga helger blev det trots allt.

Men det var rätt kul när det var födelsedagskalas ,Digger hade fullt upp med alla små 6 åringar som sprang runt och Digger var med och pussade på allihopa.

Det var även en gjuten liten hund under köksbordet när alla 12 st satt och åt tårta.Men en taskig matte sa åt honom att gå därifrån men usch en sån ledsen hund det blev.Men när de ätit och började leka så blev han rätt glad igen och hade fullt upp att hålla koll på alla.

Men han blev väldigt trött efter när alla hade gått hem  och var helt utslagen.

  

sen har jag frågat Diggers syskons ägare om jag får sätta ut bilder  på syskonen och jag har glädjen att sätta ut en bild på hans bror Morgan

  



 hans syster Holly

  

och hans syster Simba

  



sen har Digger en bror Comet som jag inte har någon bild på men hoppas att jag får ett som jag kan sätta ut.

jag sätter väl ut en bild på Digger oxå.

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Vov

Av veronica törnqvist - 20 september 2023 13:28

Man måste ju hålla i medan man är igång Alltså på riktigt  Vad är livet utan sina älskade hundar ? Hundarna betyder så mycket De finns alltid där. De dömer ingen Är man glad .ledsen Vad som så finns de alltid vid ens sida De är de bästa v...

Av veronica törnqvist - 19 september 2023 09:00

Ja Knasen är vår nye familjemedlem han är född 1 mars 2023 Och kommer ifrån uppfödaren jaskarin i Gnesa Han är en australisk terrier Och han älskar Marley över allt annat. Och är ett busfrö och hittar på saker man tyvärr inte ska göra alltid....

Av veronica törnqvist - 18 september 2023 10:54

nu har det ändrats lite vi har 2 familjemdlemmar det ska handla om marley en douge de bordeaux  och knasen en australisk terrier       ...

Av veronica törnqvist - 18 september 2020 12:07


  de här blommorna fick jag när jag fyllde år de var ju fina tycker jag  ...

Av veronica törnqvist - 17 september 2020 10:54

    idag 1 september fyller Marley 2 år  han är så go våran lilla bebis  han fick gosaker i maten och bortskämd på sin dag      skrivet lite senare än 1 september  ...

Ovido - Quiz & Flashcards