Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

valborg och spårning

Av veronica törnqvist - 1 maj 2011 21:57

Igår var det majbrasa och naturligtvis hade vi hundarna med oss i vanlig ordning,

vi var där och gick runt och hoppade hoppborg, kastade bollar och snurrade på chokladhjul men usch vad kallt jag tyckte det var.

Men vi var inte långdragna med hundarna det var fyrverkerier men då var vi redan hemma för Diggers skull.

Han gillar inte smällare när man är ute men om vi är inne bryr han sig inte ....tack och lov.

Därimot Sudden bryr sig inte för 5-öre.

Men jag vill inte utmana för mycket heller så vi var hemma och inne när de började skjuta av smällarna.  


Idag har jag och Digger varit och spårat igen det gick hyffsat, vi hade ett längre spår än vanligt och han gick på spåret ibland och genade ibland .

så emmellanåt visste jag inte riktigt vad han höll på med , men i slutänden så hittade han klöven så vi vann i slutänden.

När vi var klara så var Digger helt slutkörd,

Sudden hoppade på honom när vi kom hem och ville busa och hade väl saknat storebror lite men Digger ville inte,

utan blängde lite på honom och gick och la sig   

Men man ser verkligen att det är en bra aktivitet , trött blir man


Funderar på att lägga att ett spår åt Sudden fast ett lättare , han blev lite tankspridd sist och visste inte riktigt vad han skulle göra.

men vi ska göra ett nytt försök, inom kort

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Vov

Av veronica törnqvist - 20 september 2023 13:28

Man måste ju hålla i medan man är igång Alltså på riktigt  Vad är livet utan sina älskade hundar ? Hundarna betyder så mycket De finns alltid där. De dömer ingen Är man glad .ledsen Vad som så finns de alltid vid ens sida De är de bästa v...

Av veronica törnqvist - 19 september 2023 09:00

Ja Knasen är vår nye familjemedlem han är född 1 mars 2023 Och kommer ifrån uppfödaren jaskarin i Gnesa Han är en australisk terrier Och han älskar Marley över allt annat. Och är ett busfrö och hittar på saker man tyvärr inte ska göra alltid....

Av veronica törnqvist - 18 september 2023 10:54

nu har det ändrats lite vi har 2 familjemdlemmar det ska handla om marley en douge de bordeaux  och knasen en australisk terrier       ...

Av veronica törnqvist - 18 september 2020 12:07


  de här blommorna fick jag när jag fyllde år de var ju fina tycker jag  ...

Av veronica törnqvist - 17 september 2020 10:54

    idag 1 september fyller Marley 2 år  han är så go våran lilla bebis  han fick gosaker i maten och bortskämd på sin dag      skrivet lite senare än 1 september  ...

Ovido - Quiz & Flashcards